2010-03-22

驚人號外 ─ 沿用37年既港姐requirement有新制!!

【on.cc專訊】 香港小姐為首次海外招募舉行記者會,劉倩婷、李姿敏等楊思琦等前港姐齊齊出席,無綫高層何麗全表示今屆會有新安排,年齡限制會稍為放鬆,將以往上限25歲上調至28歲以下,有身份證即可參加,毋須香港永久居民,而有模特兒合約在身者亦可以參加,何麗全否認放鬆限制是與近年港姐質素被批評有關,坦言想吸引更多靚女參加。

咁搞法,真係港姐變亞姐,無言..................
 
密切留意明日各大報章點寫....

6 則留言:

Marco 提到...

即係今年將會係0靚模天下:

5'3"左右, 面細細, 身瘦瘦就OK

對眼可以畫, 身材可以墊

不過到時全部瘋狂懶音唔得大體冇氣質就大鑊

然後卸任之後即刻出來去car show做show girl...

Marco 提到...

Having said that, 我估冠軍都一定會係25歲以下嘅香港女仔. 頂多有個老D嘅國際親善小姐或者季軍.

放寬資格都係爲咗做D noise, 唔好俾人話質素太差...

Law 提到...

我諗三甲最多都係得兩個over25歲以上~ 點都要有一個25以下~ 如果三甲個個都over 25~ 派邊個出去選美~!?

TT 提到...

Marco: 其實我覺得加多兩年唔見得可以點提高質素囉,而且個noise肯定冇95年宮雪花果d咁勁,呢D咪就係搞到人唔似人鬼唔似鬼咁囉。

Law: 唉.... TVB似乎唔多care呢樣野,不過佢地話今年華姐大搞,選出黎個冠軍都要好好睇睇既....

Unknown 提到...

點解徐子珊個樣好似整過黎?
比起Skye黎講﹐劉倩婷上任後D曝光律真係好低

Unknown 提到...

Sorry, double post.