2011-03-20

2011港姐招募眨下眼又黎

眨下眼2011年港姐又開始海外招募喇,TVB尋日就搞咗個記招宣傳是次招募。今次出席嘉賓除咗應屆3甲港姐外,仲有06冠軍陳茵媺同09冠軍劉倩婷,而本來出席既04冠軍徐子珊則步師姐佘詩曼後塵,因受傷而缺席。

今屆港姐陳庭欣話自己就算唔簽TVB都唔愁出路,因出面有好多地方可以發展,但仍然會視TVB為首選咁話。而陳茵媺則會叫加拿大既契妹參加。

今屆港姐年齡限制依舊為17-27歲,而海外截止報名為4月4日,各位靚女記得把握機會喇!

(左起)莊思明,陳茵媺,劉倩婷,陳庭欣,張秀文
齊齊叫靚女參加港姐。呢張相黎講張秀文最
有戰鬥格喎!

陳庭欣狀態頗佳

嘩Aimee塊面搞咩呀




3 則留言:

匿名 提到...

can I download the application on tvb.com?

dty 提到...

D TVB stylists 好心啦﹐唔識mix prints就唔好亂咁呢紼leopard嗰紼zebra。整到佢哋好似D舞小姐咁!

Fun 提到...

其實係無styling可言!!

就算唔玩print,劉倩婷同張秀文個兩條裙都好唔掂,衰過深圳買!