2011-08-05

仲有2日, 你緊張未?

講下講下2011港姐仲有2日就舉行了,雖然我呢兩個月有啲自己野忙,搞到今年競選新聞勁少update,不過其實我都有緊貼港姐最新行情。臨近決賽夜,自己都有啲失落,好似follow開既野突然又要停落黎,就如班港姐即將要各散東西,依依不捨。

雖則今年唔多update,不過臨門review點都要做下,要讚要彈主觀客觀乜都講下,唔知今次各位讀者會唔會又同我有共鳴呢?

1號 甄敏婷 Janey
22  5'8"  119lbs
學生

甄敏婷曾參選溫哥華華裔小姐競選,5'8"既身高立即吸到到一班港姐粉絲既注目,不過樣貌未見突出,一把BB聲更係同佢大方既樣子格格不入。由參選至今都堅守零新聞既記錄,相信決賽夜亦都冇乜機會打破。另帶一提既係佢請咗佢叔婆參與長隆外景,令到大家一時間想搞清楚叔婆究竟係你邊一位親戚呢?


2號 關曉琳 Iris
22  5'6"  107lbs
學生

才藝表現獎

應該係首位由Edmonton選返黎既海外佳麗。Iris甫出場時頗為師奶,大方斯文look儼如09黃嘉麗既翻版,而官方相更將呢個特質凸顯出黎,O哂咀。不過佢響個blog登出黎既casual照就好得多,起碼叫做斯文靚女。在台灣特輯中表現出流俐說話技巧,不過略嫌mono-tone冇乜情感位,適合做紀錄片旁述多過做主持。而上鏡個樣亦變返成熟,有幾個Shots成個曾華倩咁添,有啲搞笑。估唔到乖乖女look既佢原來係舞林高手,憑一支Irish Dance奪得才藝表現獎,不過唔單止咁,竟然傳佢爛蒲兼喪界仔,我就真係link up唔到佢可以係一個咁既人囉。


3號 許亦妮 Whitney
22  5'4.5"  110lbs
學生

亮麗奪目獎

許亦妮絕對係今屆,甚至係近幾年樣貌最標緻的佳麗,甫出場已得「翻版梁詠琪」的稱號。不過樹大招風,佢亦成為今年各大傳媒既Target,全天候火力集中煲佢,先傳佢專黐有錢仔連界13件,又話佢同12號王冠鬧交鬧到人地要退選,跟住又話佢在英國生過仔整過容,到今日又話佢爭人十萬唔還,告密者更揚言在決賽當日拉大隊去電視城抗議喎,搞到曾醒明都要出黎講話會調查一下。雖然係咁,但似乎佢既美貌已經overwhelm所有負面既野,在觀眾投票中一直穩佔前五名,更加台灣照片展中經觀眾投票奪得「亮麗奪目獎」,總算唔會空手而回。而佢亦出奇地說話有紋有路,見得下人,冇事冇幹應該三甲在望。不過近年TVB選美制度奇突,佢攞最上鏡小姐都唔可以叫十拿九穩,所以大家都唔好抱太大期望,可能個心會舒服啲。

4號 林慧倩 Giselle
25  5'6" 113lbs
特約形象設計師

面試時被指化妝太濃而甚有風塵味既Giselle,入圍後樣貌稍有提升,不過竟然變到跟容祖兒有8成似,但今次係選港姐唔係選巨星3,似容祖兒都真係有啲該煨。雖然林小姐個樣唔係幾impress到人,不過講野十分靈巧生動,有感染力,唔多唔少應該係同佢工作有關。如未能當選TVB都可以斟下佢做東張西望主持喎,個樣起碼好過李漫芬吖,不過希望佢唔好好似麥皓兒咁有實力但不受重用啦。


5號 朱晨麗 Rebecca
23  5'6.25"  107lbs
芭蕾舞蹈員

歡樂大使獎
時尚目光獎

周潤發做港姐評判嗰年 (90年),佢話最鍾意女仔識跳芭蕾舞,所以梁小冰順利入咗三甲。雖然今年冇佢做評判,不過身為ballet dancer既朱晨麗一樣可以坐亞望冠,因為唔少網民甚至藝人都buy佢做冠軍。來至內地既Rebecca一心鋪好路要選港姐,未選時響微博已經大事張揚,但估唔到佢入圍後一直低調,負面新聞就算有都係好"輕KAN",形象保持健康(雖然宣傳片有啲發姣)。佢先拔頭籌響長隆樂園拎咗個「歡樂大使獎」,細說與母親關係時令人動容;之後更奪大豬肉獎「時尚目光獎」,而且係港姐最具冠軍相佳麗投票中由頭帶到尾,決賽醒醒定定應該唔難入三甲。不過我就由始至終都麻麻地佢,始終覺得佢國產味甚濃,不過佢既廣東話好impress到我,感覺仲好過馬賽嗰啲。

6號 梁麗翹 Nicole
26  5'6"  115lbs
高級市場推廣主任

甫出場就有「Chok眼宋慧喬」之稱,一味死瞪大對眼令人感覺唔自然,不過呢個情況之後已經緩和唔少。全場最大既6號事實上最初時亦唔被睇好,但台灣特輯後唔少人都被佢溫婉有誠意既說話態度吸引,佢講野係令聽既人感到舒服嗰隻,印象分亦大大提高。而亦因為咁佢吸引到評判既芳心而選佢做「旅遊大使獎」既得主,奪冠呼聲大大提高。


7號 胡中慧 Sandy
23  5'7.75"  115lbs
助理客戶服務主任

來自多倫多Mississauga(非海外佳麗)既胡中慧一出場已被媒傳稱為「高眺楊采妮」,大方樣貌甜美笑容加高眺身材仿佛就係今屆冠軍既"人辦",而一眾粉絲亦對佢存厚望。點知一出聲就甚為趕客,聽佢講野就好似睇緊卡通片一樣,吱吱喳喳咁幾annoying。雖則係咁,既然符思思都可以拎季軍,咁胡小姐都未必冇可能既。

8號 蘇文 Susan
26  5'5.5"  103lbs
投資銀行經理

最佳珠寶演譯獎

另一位來自內地佳麗,不過廣東話不俗。蘇文參選而來一直低調,跟1號一樣完全係零新聞,其實我好想知佢以investment bank manager既身份參選究竟係為咗啲乜。蘇小姐文筆流暢,睇佢既blog都知道佢甚為有內涵,而且衣著品味不俗,選唔到都可以走下才女路線。

9號 麥美恩 Mayanne
24  5'5"  117lbs
項目統籌

每次見到佢都令我諗起02年既才藝小姐蔡潔文,一對酒凹加冇shape既身形簡直係twins一樣。不過話還話佢似乎甚受網友歡迎,可能係佢響Vancouver啲frd大力催谷卦。不過講野就唔錯,但今屆講野好既佳麗大有人在 (2,4,6號等),要用呢方面突圍真係唔多容易。




10號 李天縱 Lena
24  5'3.5"  108lbs
學生

首位純國產入圍港姐,李天縱可謂完全不諳廣東話,如果香港小姐最終要走呢條路線,希望佢at least可以揀啲好似亞姐咁既高質國產佳麗。10號除咗身材驕人外,基本上冇乜其他野令人留有印象,反而一口普通話對答成為佢既獨特標記。

11號 劉思希 Lisa
25  5'8.5"  116lbs
市場總監

11號劉思希在澳門出世,之前曾參加中華小姐環球得賽得友誼小姐,待人接物應該駕輕就熟。劉小姐初入圍後一副眼鏡look嚇親街坊,以為係一位貌似廖安麗既Miss入錯電視城,好彩首次記招已經"執返正",5'8.5"加一頭短髮令人眼前一亮。但之後冇乜作為,決賽都似陪跑居多。


13號 蔡慧欣 Gemma
20  5'3"  103lbs
學生

第一次見記招時狀甚師奶,以為全場最大26歲既佳麗係佢,點知係全場最細,O哂咀。本來平平無奇講野又唔掂既13號近日竟然無啦啦成為傳媒大熱,亦受好多網友幫佢defend話佢sweet話佢好,真係難明難明。即係咁,就算你話個樣見仁見智 (老實講佢係好咗啲),但作為一個選美粉絲,應該明白身高對佳麗出外參賽甚為重要,起碼唔好丟人架啦,咁你話一個5'3"點揀得落手啫。

14號 朱希敏 Hyman
23  5'9.75"  121lbs
節目主持

 剛出場時確實曾令一眾港姐粉為之眼前一亮,高朓、大方、有台型,成個model咁款,本來大力買重。點知俾TVB執過後即刻跌哂watt,變到扁口扁面起哂角,原來呢個都唔係最要害,成件事最錯係擺出一副"我係做過幕前"既姿態,講野作狀加翁口翁鼻,典型加拿大中文電視台主持口吻,非常annoying。不過其實Hyman既硬件係唔錯,如果成個感覺sincere啲,應該可以令人受落好多。


15號 梁蔚翎 Wyling
22  5'4"  102lbs
學生

首先我想講我絕對相信梁小姐係一位善良既女仔,但唔好意思我真係唔可以唔講出我既感覺。其實佢究竟點解會響度架呢?  海外招募而落選既2000位女仔見到Wyling會唔會鬧爆TVB呢?  Wyling呢張官方相其實已經救咗佢,平時嗰啲真係,10張有10張會嚇親人嗰隻,加上佢講野詞不達意,camera sense又欠奉,真係唔知佢選黎為咗啲乜。曾幾何時由一眾選美達人票選史上最醜港姐得主91年5號麥格盈,今次真係遇到勁敵喇!

好喇,終於寫哂2011既港姐review,我呢一Part就做完喇,不過佢地仲有兩日時間準備,我響度就祝佢地星期日有個good show啦。希望佢地enjoy呢個過程,就正如7號胡中慧在blog度所登既一張相,friendship forever!!


各佳麗既鎖匙扣都有自己既肖像,
有幾維肖維紗喎


經典Logo

3 則留言:

匿名 提到...

佢地都幾sweet wor,一人一個鎖匙扣,哈哈

robocon 提到...

今年真係好難選擇, 除了 2,4,9,10,15 五位明顯陪跑外,其他 9 個都有機會.

個人主觀希望 3, 11 , 14 三甲, 但若以港姐taste客觀些睇, 6號各7號都大有機會.

但真係唔該 小矮人 蔡慧欣唔好真係跑出囉.

朱晨麗我點都唔得, 說我膚淺都好啦, 我真係好介意她的國產味.

匿名 提到...

The treatment to a thieving curiosity price from
Commerce Bank is Refinance.com. We did not go for any payday advance loans mainly
because for those who had a record of it you would have a tough
time cash loans today finding a home loan.

We did specifically the appropriate issue.