2010-01-10

林莉忽然富貴

05港姐可謂同富商非常有緣,繼冠軍葉翠翠及亞軍陸詩韻先後被指搭上富商後,一向形象幾健康既季軍林莉近排亦被傳撻著內地富商,實行擺脫屋邨港姐行列。昨晚林莉出席「仁濟」綵排,當記者上前欲訪問之時,林莉就急急腳避回後台,拒絕受訪。同場應屆3位港姐劉倩婷、李姿敏、及熊穎詩均不願多談師姐被包一事,但承認港姐身分較易接觸各階層人士。

其實林莉初參選時,一副鄰家女孩樣子加5呎10吋半的身高確實惹人好感,但個樣確係幾木下,說話也不算特別伶巧,感覺她不太適合娛樂圈。之後又聽到她離開娛圈投身PR消息,確係戥佢高興。點知斷斷續續又見到佢繼續响電視出現,真係唔知佢想點。不過現在的她舉手投足均見自信,相信入模特界都可有一番作為!


擺個POSE幾型喎,但隻手D筋暴現,下次遮遮佢啦



應屆港姐3甲真係好少合照,乜真係咁冇新聞價值咩?
劉倩婷又變小矮人喇!

那邊廂,04亞軍朱慧敏出席一個婚紗騷,被問到林莉被富商包養傳聞,佢話:「唔係個個港姐都係咁既,我成日拍野冇機會,唔係個個都想入豪門!」講到嫁入豪門好似好衰咁喎。



慧朱好靚呀!


沒有留言: