2010-03-25

陳沛嘉老公跟中女搭上

93澳姐季軍,現任名模陳沛嘉(原名陳敬密),其老公前TVB藝員彭文堅被影到早前跟中女在街頭打得火熱,疑似偷食。日前記者就此事採訪陳沛嘉時,其態度迴避,揚言要睇過相先可回應。當記者遞上相片時,她卻一個箭步入馬會會所。昨日記者致電陳時說:「唔係娛樂新聞毋須了解,我冇野,好開心,多謝大家!」。
呢張相真係水洗都唔清
我真係冇野喎,我ok喎,我頂得住!

陳沛嘉本為1993年澳門小姐季軍,94年代表澳門參加國際華裔小姐,打入前十名,同年冠軍為曼谷的沈玉翎,而香港代表則為莫可欣。而其夫彭文堅,87年參加超級新星大賽奪獎入行,另一得獎者為梁佩玲(現名梁藝齡),其代表作為書劍恩仇錄。二人09年1月結婚,彭現職金融界,發過豬頭,而陳亦繼續其模特兒事業,不時傳出跟其他模特兒不和及講人是非,近一兩年人氣急跌。
真係發過豬頭架!
陳敬密參選華姐時官方照,編號19
彭文堅代表作

2 則留言:

狂徒誌 提到...

人到中年,偷食在所難免,不過,睇彭文堅真係發福好多,不復當年的「陳家洛」

匿名 提到...

Good for Balia for being so gracious (on the outside).

Isn't it ironic that she laughed at Red Apple last year when her husband kissed some girl at the night club?!