2011-08-08

新鮮滾熱辣賽果

終於由港姐gathering返到屋企喇!!  一整晚成班bloggers' choice既評審都嗌到七彩,個喉嚨勁痛而家!  唔講咁多住,同大家講下賽果先 (相片稍後提供):

冠軍: 5號朱晨麗
亞軍: 14號朱希敏
季軍: 3號許亦妮
最上鏡小姐: 3號許亦妮
國際親善小姐: 6號梁麗翹
最受歡迎獎: 5號朱晨麗

4強: 9號麥美恩
8強: 1號甄敏婷、4號林慧倩、6號梁麗翹、7號胡中慧

其實整晚3號狀態甚佳,只得第3有啲可惜。5號初段冇乜自信,又強作鎮定,不過應該之前已俾評判有好印象,故順利當選。朱希敏表現幾好,不過仍然有啫咀情況,笑容不夠。不過整體3甲個樣叫做正正常常,今年應該唔會再有人鬧豬扒喇卦。

成個show開頭趕頭趕命,但後尾好似underrun咁,催淚環節要整兩個,實在too much喇!  不過泳裝環節放頭髮幾靚,唔好再紮髻喇真係!  全晚最大敗筆係宣布冠軍時拖阿媽出去,一啲都唔緊張仲整到個氣氛唔三唔四,要打大交叉啦!

哇兩點喇,講住咁多先,聽日會詳寫!