2010-06-03

6C1都讚今年港姐得!!

陸詩韻、何傲兒、陳爽、宋熙年昨日出席《香港航空樂優遊》記者會。何傲兒被問到有冇諗過做空姐,佢話:「有架,我覺得做空姐待人接物技巧好好。」她亦提到恨有外地艷遇:「我鍾意法國人,但驚溝通唔到,所以我為咗咁學法文達三年咁耐添!」嘩,呢個學language既reason真係好特別!

而同場既陸詩韻勁讚今年港姐可觀性甚高 (乜佢知道咗入圍名單喇咩?)!  而她跟TVB尚有一年合約,而家都慢慢幫手學打理父親的家族生意。

四位都係選美出身,擺pose冇難度

提起航空,唔知大家記唔記得八九十年代既國際航空小姐呢?  呢個選美主要係讓各大航空公司派出空姐代表參加,但選美規模不大,電視台亦未必會直播!  不過當中有幾位佳麗,之後都參加過港姐亞姐選美!
顧樂儀 - 1988港姐決賽大熱佳麗

羅霖 - 1991亞姐冠軍

陳綺明 - 1992亞姐最上鏡小姐、完美體態獎

周愛琳 - 1995港姐決賽佳麗

劉鳳儀 - 1997港姐決賽佳麗

(註: 各佳麗選航姐年份及所得獎項皆不詳,網上零資料,讀者如能提供資料實屬萬分感謝!)

5 則留言:

Unknown 提到...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 提到...

如果我冇記錯的話,

顧樂儀係1988國際航空小姐冠軍
羅霖係1990國際航空小姐冠軍
陳綺明係1991國際航空小姐冠軍
周愛琳係1994國際航空小姐最後4強
劉鳳儀係1996國際航空小姐季軍(同年的亞軍為1993年澳門小姐冠軍-畢嘉麗)

adafan 提到...

仲有楊麗霞!

TT 提到...

@adafan: 你意思係92年4號?? 佢選邊年航姐?

adafan 提到...

要找一找才知