2010-07-11

14號奪才藝小姐

2010候選港姐昨在某大商場出席才藝環節預演賽,現場各佳麗施展渾身解數,務求憑一己之技impress現場每位觀眾。而一向零新聞慘被傳媒ignore既14號李俍嬿,憑表演孔雀舞獲得現場觀眾青睞,奪得「現場最受歡迎佳麗獎」,令一眾支持佢既選美fans為之安慰。

同是跳舞能手既07亞軍王君馨頒獎
俾14號李俍嬿

1號黃安琪表演扇舞

2號張莉莎表演魔術

3號張藝婷表演Cha Cha

4號文凱玲表演D咩呢? 她的Blog
也賣了關子,係咪手語之類?

5號莊思明表演唱歌

6號林碧珍表演琵琶,狀甚優雅

7號何樂翩件舞衣變咗保護色喎

8號彭慧中表演不忘露美腿

9號李雪瑩既柔軟體操令全場嘩然,
但仍敗於14號

10號馬均怡既"鼓姿"真係巾幗不讓鬚眉架

11號李文煊終於不再路家敏,有返湯唯影子,
佢表演朗誦??

12號湯寶珍可以客串美女廚房喎

13號陳庭欣彈古箏散發古典美

15號張秀文既羽扇舞都好受歡迎架

8 則留言:

robocon 提到...

2號的表演項目令我想起葉翠翠在華姐的所謂魔術才藝.

robocon 提到...

單看相片我覺得 9 號的表演震撼一點. 咁我支持佢攞冠軍啦, 到時佢再勤綀体操, 搏佢在世姐攞ms. talent, 繼張嘉兒後又一人在世姐攞獎兼入15強.

adafan 提到...

robocon:
”令我想起葉翠翠在華姐的所謂魔術才藝”呢句說話好過份!

Fun 提到...

葉翠翠喺世姐都係表演一個不堪入目嘅扇舞...

TT 提到...

@adafan: 我想問下你, 呢句說話有幾過份呢?

robocon 提到...

最教我0咀的表演莫過於是 張舒雅的 插花, 不過當時只是面試實錄, 同埋張小姐當時的高質素真係蓋過一切囉.

adafan 提到...

"所謂魔術才藝"

Fun 提到...

那個魔術才藝很不知所謂,所以稱為"所謂魔術才藝"也不足為過..