2010-09-14

國際小姐香港代表係........

哈哈,俾大家估咗一晚,好多網友都想知究竟邊個代表香港出戰國際小姐,我都忍口忍得好辛苦,好喇而家要開估喇,佢就係......










國際小姐香港代表係...........






馬鈞怡?   唔係啦,佢返咗加拿大,而且
TVB係永遠都唔會派一個最適合去外國選美
既佳麗代表香港架,點會係佢?





彭慧中?  好似話佢簽咗TVB 8年喎,TVB仲唔即刻
叫佢去做下d獎品小姐先咩,再估下啦





3號!!  夠震撼喇掛?  又係8強,不過...
都唔岩喎








其實呢..................................................









係我湯寶珍呀,請大家多多指教!



15 則留言:

匿名 提到...

估中左有冇獎..?

Fun 提到...

湯寶珍小姐將會代表香港,前往上海及成都,參加第50屆國際小姐競選!

匿名 提到...

不是吧~虽然得到一个时尚目光奖,也不要派她去参加国际小姐吧!她那把声音我一听到就想转台~但是好过派张艺婷!

Eric 提到...

she looks good

Keni 提到...

OMG湯寶珍!!!
雖然好過3號 但係聽到佢把聲就真係...唉

茵 提到...

點解..........................................

茵 提到...

點解..........................................

ROBOCON 提到...

車!回水丫!

雖然明知是珍妹,但見到第一張相是馬均怡,還以為有奇蹟添! 等我空歡喜數秒!

不過都應該慶幸最上鏡小姐不夠資格,若不又有一個5呎三都冇的香港代表出去獻世!

匿名 提到...

湯小姐既英文o唔ok?

匿名 提到...

i think she's kinda pretty~
just her voice!

Matt 提到...

She's way more photogenic than Miss Photogenic.

Fun 提到...

其實(齋)講樣佢係ok,高度都acceptable.. 至於講野, 國姐都唔係太需要講野乜濟.. 我地都係拜神拜佛佢d衫唔好咁騎呢啦~

TT 提到...

綜合大家意見,都係覺得Ria個樣同把聲係"嚴重分歧"!! 不過學Fun話齋, 國姐都唔洗講野乜濟, 望就望Ria d catwalk skill行得好d, 同埋有件"似樣"d既衫啦!

如果好似87林穎嫺咁拎最上鏡小姐, 都好喎!

longy 提到...

GREAT NEWS!!!!

Ria is the best choice.. soooo happy!!

Ant. 提到...

我始終覺得唔應該比top8都入唔到ge人去... 唔比賽好過...