2010-10-26

亞姐港澳特區六強鬼祟選出

今晚得閒無事在網上瀏灠一下選美新聞,赫然發現原來亞姐港澳特區今日已在亞視大埔總台選出六強,多次缺席亞姐活動既13號Barbie廖祉甯今日有「蒲頭」,可惜幸運之城沒有眷顧佢,六強不入,大熱倒灶!

是次亞姐選拔模式猶如五六十年代在麗池花園選香港小姐一樣,簡陋得很,只是自選泳裝見評判,然後換上便服等待宣布!  評判團包括幾位前亞姐,包括黎燕珊、羅霖、羅麗莎等,而入圍六強名單如下:

4號祁翼、5號萬嘉麗、6號李瑩瑩
9號陳明月、10號何婭、12號閔蘭

而一向以講野九唔搭八出位既Barbie姐卻無緣入決賽,有指她得悉被淘汰後扁咀黑面,而被問到落選後有否結婚打算時,卻突然淚如雨下,變臉速度令人驚奇!

唔知Barbie姐下次再有咩搞作呢?

原來Barbie只有5'3.5"高,不過身材幾好

入圍六強將會聯同亞洲其他城市14位佳麗共20位一同爭奪2010亞洲小姐后冠。





5 則留言:

匿名 提到...

個人見議.. 報導一下miss world 同 miss international 好喎..唔係好做左fun生活的二奶台..要爭做一哥ma.. 加油..

dty 提到...

求其、是但、騎呢、唉...

TT 提到...

@匿名: 各有各做啫, 取長補短, Fun台長有兩個女去選, 梗係由佢報道好啲啦, 我都要問佢拎相呀, 如果我呢邊又報道, 其實啲資料都係差唔多, 無謂重覆啦, 呵呵!

@dty: 其實我真係冇諗過係咁樣選出黎, 我諗衰極都有個pageant仔囉, 中華小姐內地選區都叫有個台有唔同環節啦!

ROBOCON 提到...

看樣子還以為 廖小姐 最少 5'6", 原來咁矮喎, 加上她的麻煩性格騎呢應對, 看來港姐唔選佢都損失不大.

亞姐靚女固然較多,但真的一直對她們興趣不大.

longy 提到...

i kinda like #5 man kar lei. she looks mixed and she is pretty cute!

barbie haha.. well im really tired of her so i dotn care about her placement lol. cant wait for miss japan, korea, thailand and so on!

good work tt, ganbare!