2010-04-17

朱慧敏係電腦白痴

太陽報今期專訪04亞軍朱慧敏,當中提到平時常演能幹女強人既Queenie,原來係電腦盲!!

Queenie不單止對近期非常流行既「微博」聞所未聞,而且對面世多年既IPOD亦無從入手,她說:「我到而家都唔識點入D歌落去個IPOD度,我比較鍾意聽唱片既感覺,聽完隻CD要入返落盒果D呢。」原來佢亦鍾情舊野:「我等埋位時鍾意睇書,亦都鍾意收藏舊書,鍾意見到D紙發黃,諗番起細個嗰陣既野。」

Queenie亦自爆選港姐係想藉此加入娛圈,而16歲時亦因身型高眺,而被邀做Model,不過當時佢拒絕咗個offer,走咗去美國讀書:「我唔想俾人感覺讀書唔成先去做Model,我而家都冇後悔呢個決定。」

估唔到外表咁modern既Queenie,竟然唔多識電腦野,雖則話愛懷舊冇咩唔啱,但而家個個明星都鍾意網上宣傳自己,Queenie識少一瓣會好執輸架!  見得閒咪去報讀下D電腦課程充實下囉!
朱慧敏擺pose一流,電腦九流

同屆冠軍徐子珊歌影視三棲,季軍符思思早兩年在
新加坡結婚,朱慧敏則仍徘徊三線角色!

8 則留言:

Fun 提到...

always support Queenie!!!

婕絲珈 提到...

Queenie係參選港姐見評判時穿著橙色禮服,就覺得1號好有台型。

Sergio Wong González 提到...

"我比較鍾意聽唱片既感覺,聽完隻CD要入返落盒果D呢" <-- 呢樣我同佢一樣, 不過我係勁鍾意儲cd, 宜家我都會所有鍾意聽既歌放落 ipod, 呢點比佢優勝

無累旅子 提到...

always support Queenie x 2 !!!

TT 提到...

婕絲加: 橙色禮服呢part真係冇印象添, 係之前既活動定係決賽嗰晚出現架?

無累旅子 提到...

I think she wore the orange gown in this event:
http://paper.wenweipo.com/2004/07/05/EN0407050012.htm

婕絲珈 提到...

TT震講乜啫,賽前見評判的片段,係比賽當晚其中一個環節播出。

婕絲珈 提到...

無累旅子啱,係呢個活動,連我自己都記錯。