2010-04-21

你是哪位香港小姐

TVB近日開始2010年港姐本地招募攻勢,宣傳部可能睇準Facebook多年青靚女用家,實行唔放過任何機會,自家製作"你是哪位香港小姐"Facebook Apps,讓一眾靚男靚女嘗嘗如果自己真係參選會似邊個歷屆港姐,過程相當過癮!

昨晚此Game才開始運作,己經吸引一眾港姐Fans密集式試玩,有友人測試結果為其喜歡港姐之一呂慧儀,頓時萬分雀躍;亦有身高一米八的友人的結果為李珊珊,幾準喎!  而一居住海外之友人不斷嘗試,惟測試結果多為亞軍如周嘉玲、李嘉慧、原子鏸等,她說做唔到冠軍唔罷休喎。而她亦說03亞軍楊洛婷親自玩此遊戲時,得出結果竟然為06亞軍周家蔚,真係吹佢唔漲!

而我又點呢?  哈哈哈
係李姿敏呀!!  可能我同一佢冇腰卦........   hahahah

大家有興趣可以按此玩玩 你是哪位香港小姐?

另外,TVB的官網亦列出幾項港姐冷知識,幾特別的:

1. 全香港邊區靚女多,九龍區的九龍塘、新界區的元朗及港島區的灣仔分別為報名期間得獎港姐的集中地。

2. 作為「世界最佳居住城市」首位的溫哥華,原來亦盛產得獎佳麗,自1986年有紀錄以來,便有7位得獎港姐來自溫哥華。

3. 最多得獎港姐的出生年份是1969年,共有8個;而在早一年(1968年)出生的得獎港姐卻是零,一個也沒有。

(有冇人估到第三題係哪8位港姐呢?)