2010-05-06

顏子菲擺明搭上有婦之夫

現年24歲既08亞姐亞軍顏子菲,雖然樣貌甚省鏡,但仍然走唔出亞姐框框,當選後發展一直平平,知名度可謂冇乜。顏近日被拍到搭上亞視已婚導演謝松軒,顏近公然帶謝到其香閨留宿添。

本月2日顏被拍到與謝在其大埔亞視宿舍樓下,車停後先是顏下車,在司機位旁擾攘一番後,便陪同謝煲煙,然後雙雙前往顏寓所。記者之後訪問顏:「我見佢唔舒服先叫佢上黎抖下,有男人上黎都係唔方便既,不過姚佳雯冇投訴喎。」當記者展示拍下的相片時,她續說:「我知佢結咗婚,但我地都好鍾意對方,我本身睇婚姻唔係好重,最緊要大家開心。我冇要求佢離婚,但如果影響佢屋企人,我會尊重佢既最後決定。」她亦指唔知道會咁大件事,再三要求記者不要刊登相片。下?  唔知會咁大件事?  藝人喎!!!

而顏的表姑姐張衛健太太張茜,表示要急急了解情況才作評論。而同屆冠軍兼「同屋住」姚佳雯表示,她曾多次勸佢地避忌下,有時男方上黎屋企佢都會嚇一跳。佢亦暗寸顏突然富貴:「佢之前都呻過冇錢洗,依家就光鮮好多喇!」似乎好不屑咁喎!
顏子菲對此戀情直認不諱,夠直接!
真係細心,幫條仔撻火

顏子菲06年參加多倫多華裔小姐,敗給陳爽,
只得亞軍及最上鏡小姐,08年再戰亞姐,奪得
相同獎項,有冇咁轎呀?