2010-06-08

2010香港先生有新搞作

開頭以為香港先生唔搞,點知原來唔單止搞,仲有新突破添!  今日港生招募記招何麗全透露,今年港生部分項目將以3D立體技術製作,當中包括泳裝,以凸顯各猛男之肌肉線條,而亦因此而令製作成本增加三成!  另外有別過往五屆,今年不再分組,一次過選出香港先生!

記得前幾年有觀眾打去廣管局,投訴香港先生冇設立亞軍同季軍,唔知今年唔分組,會唔會有三甲呢?  雖則我覺得個觀眾既投訴係超級無X聊!

響呢D咁既3D眼鏡下,各參賽者會否變激凸呢? 拭目以待呀!


6 則留言:

Agnes Tse 提到...

又發掘新鴨鴨?!

naruto 提到...

仲係用紅藍眼鏡咁落後嘅?

狂徒誌 提到...

又咩嘢掘呀,不如索性叫"香港之鴨"選舉

Sergio Wong González 提到...

睇左幾年港生, 雖然對男士選美唔太熱衷, 但都想比下意見:
1. 唔好只係搵女人都評判, 真係搵一班panel of judges 去評審, 唔係一大班女人柴娃娃咁, 到泳裝環節就we we wa wa, 出黎感覺係好低俗, 好多人鍾意睇伍詠薇, 但sorry, 我個人覺得呢d 行為好cheap 呀, 完全唔覺得好笑囉! 我會鍾意係好認真咁出黎行catwalk, 擺pose.

2. 至於參賽者, 唔該唔好比d 矮過178cm 既男士參賽, 選女高度我都算, 但男仔高度係重要架, 唔想見到黃長發, 彭冠棋呢d dwarfs 可以參賽, 但tvb 我諗都唔會著重呢樣野

3. 可唔可以問d 有建設性或有智慧性既問題? 連選男士都要似港姐咁, 問埋d 低能假設性娛樂圈問題, 我會鍾意一個男仔係有深度,而唔係只識係台上show muscles就算, 例如會問 “請發表閣下對2012政改方案之我見”, “閣下對現今金融體制之看法”.

不過, 係觀眾層面, 大眾都趨向睇富娛樂搞笑氣氛既 show, 鍾意低俗, 嘻嘻哈哈, 正經又唔鍾意, 嫌悶, 所以, 我唔會當呢個係選美, 只係一個game!

TT 提到...

@Agnes & 狂徒: 最慘係好多都唔達做鴨Level!!!

@Naruto: 係啦, OUT到爆, 94年港姐都用過同款眼鏡... 呢D眼鏡真係可能響女人街賣兩蚊副!!

盧健揚 提到...

真人秀場聊天室熱舞
真人秀場跳舞聊天室
293真人秀場聊天室
大尺度真人秀場聊天室
AQ真人秀場聊天室
網頁真人秀場聊天室
煙台真人秀場聊天室
深圳真人秀場聊天室
212真人秀場聊天室
293真人秀視頻聊天室
姓感美女QQ真人秀視頻
夫妻真人秀視頻軟件
beautyleg真人秀視頻
293真人秀視頻聊天室
美女真人秀視頻
台灣真人秀視頻
情趣內衣真人秀
美女真人秀視頻網站
真人秀視頻網站
美女真人秀視頻六房間
澳門美女真人秀視頻
美女真人秀視頻唱歌
性感美女QQ真人秀視頻
男人和美女親熱視頻
免費真人秀多人視頻
視頻交友社區
5見真人秀
韓國美女主播真人秀
視頻交友真人秀
多人視頻交友聊天室
妹妹聊
哈比嘍
戶外交友真人秀節目
視頻聊天室真人秀場
台灣真人秀全集視頻
視頻交友互動平台
美國真人秀節目視頻
相親網
欣網視訊
南方視訊網
線視訊寬帶網
南京欣網視訊
我秀視頻聊天
我秀美女主播
我秀在線演藝
我秀聊天室
六間房視頻聊天室
163聊免費聊天室
情趣透明內衣專賣店
台灣甜心辣妹