2010-06-30

2010年香港先生驚嚇面試

2010年香港先生面試今日展開,TVB罕有地即晚便上載各參賽者相片到TVB.com,而且每人均有數張相片,比香港小姐面試時還多。不過今次參賽者質素令人大失所望,相片所見完全沒有一個稱得上靚仔,最觸目及「順眼」的只有曾參選過亞洲先生並奪亞軍的翟威廉(後改名為翟鋒)。從來只有選過港姐的入圍亞姐,但沒有亞姐能再戰港姐,未知翟威廉會唔會打破呢個宿命呢?

優質組

亞視打滾多年既翟鋒,擺甫士無難度

「靚版林偉」算係高質素參賽者,而且
甚為面善,應該拍過廣告

「翻版阿水」貌似司徒瑞祈,
入圍有望

「瘦版溫家偉」勝在青春逼人

呢個參賽者個樣叫四正,但甫士
少少騎呢

肌男組

「耳後見腮黃家諾」大騷肌肉

「長髮馮德倫」可唔可以執執
D頭髮先?

「木獨韓男」貌似韓國人

「漲爆杜德智」Deep V騷事業線

騎呢組

「少年呂方」可以飾演呂方後生時一角

「巨鼻鬼佬」個鼻大到唔合比例,
頭髮又一PAT

呢位參賽者沉思個樣真係.....

啱啱...... take咗野?

參賽者: 喂哥仔,整支煙黎




7 則留言:

Fun 提到...

笑到我氣咳囉..

老外個鼻真係大到可以做得人3個..

老外下面個孿毛可以做少年佛祖!

翟William套衫做咩呀,跑完步去面試咩?

港生啲質素咁樣,可能要fold!

Sergio Wong González 提到...

睇yahoo 新聞話有 29 位參賽者面試, 初選面試得 29 位咁少? 以往首輪面試都有成 80-90 位架喎…係咪好少人報名呢今年? 定係tvb 已經甄選左呢批出黎?

睇番d 樣, 冇一個係好標青, 個老外幾多歲呢….都好醜下…

robocon 提到...

睇靚仔不用睇港男,在我心目中港男只是攪笑騷一場,質素如何我不太care ar, 唯獨那位 "木獨韓男" 好面善,好似時常在gym見到佢.

TT 提到...

@Fun: 原來老外棚牙仲離譜

@Sergio: 我數TVB.com d相, 得28個添咋

@Robocon: 邊間?

Long 提到...

TT said: @Robocon: 邊間?

Haha... u wanna stalk him at the gym? Take shower with him ;p

Well the quali of the contestants... first 2 are kinda ok. But I liked the guy during Mr HK Asia more because he had so much energy and I have to admit that he was a handsome nice guy.

I still think Aurelien NG was one of the best Mr TVB contestant ever. Killer body, nice background, and very very handsome!

robocon 提到...

沙田physical,他和朋友們在shower room都很"大方",若他入左圍真的要收斂吓....

阿寶 Francis 提到...

其實香港先生既參賽人數, 每屆不斷下降..由高鈞賢嗰屆, 120人初選...到而家得29人初選, 真係下降得好緊要...! 以前second interview 都多人過呢次初選..唉....資素呢....唉...!