2010-06-17

港姐陪你食咗37年稯

尋日又係農曆五月初五端午節喎,各位網友又有冇食返隻糉睇扒龍舟應吓節咁呀?  雖則話香港既傳統節日氣氛越嚟越淡,但香港小姐每年仍然堅持派代表出席為龍舟健兒打氣,今年代表就係應屆港姐亞軍李姿敏喇。Germaine昨日身穿tubetop亮相沙田龍舟競賽,並協助宣傳香港先生招募。估唔到特首端午節抽水講政改,TVB都抽下水宣傳港生,向一班大隻龍舟埋手喎!

其實港姐與端午龍舟真係有千絲萬縷既關係。因為每年港姐選舉均在端午節前後舉行,故每年港姐(不論已得獎或仍在候選)都會出席。好像在七八十年代,港姐決賽均在端午節前舉行,出爐港姐均會出席該年龍舟活動,而當年港姐十分受市民關注,所似港姐到場例必引起一番哄動,她們亦會受龍舟大會如接待高官般招呼,認真架勢。「最美麗港姐」朱玲玲,亦係在當年龍舟比賽活動中,邂逅其第一任丈夫霍震霆,展開港姐嫁入豪門既先例。

而90年代既港姐,因為多在端午節後才舉行決賽,故TVB安排眾候選佳麗組成鳳艇,參與女子組比賽。由於眾港姐沒有專業扒龍舟訓練,加上眾女嬌滴滴雞手鴨腳,故每次比賽均例牌成包尾大軍,更有好幾屆因為只在起點不停打轉,根本未能完成賽事。不過大家見到靚靚港姐們都我見猶憐,唔好意思笑佢地啦。

到現在雖然港姐「落區」哄動程度大不如前,但我每年都會留意下邊個港姐出席,算係一點情意結吧!
77年港姐冠軍朱玲玲出席龍舟活動,並頒獎給
勝出商會。右一為其第一任老爺霍英東先生

此圖片極為經典! 83港姐三甲冠軍楊雪儀、亞軍
張曼玉、季軍李月芙,以及高層劉天賜一齊出席
龍舟活動!  難得咁熱三位都笑容滿面!!

86年港姐冠軍李美珊與當年港督尤德爵士頒
發獎座,你地睇港姐可以同港督並肩而立,
當年港姐地位之高可見一斑
(Fun補充: 李美珊係唯一一位港姐連續兩年
以冠軍身份出席龍舟活動,當年亦有報刊
訪問佢既感受!)

87年港姐亞軍李美鳳、季軍林穎嫺、與87環球
小姐香港代表鍾淑慧出席龍舟活動。咦楊寶玲係
咪去選緊環姐呀??

88港姐亞軍陳淑蘭與布政司霍華德

2002年候選港姐與楊思琦朱凱婷

到03年林敏俐以冠軍身份出席龍舟競渡

03冠軍曹敏莉同班龍舟健兒好襯喎

04冠軍徐子珊到城門河畔為健兒打氣



07候選佳麗與兩屆師姐葉翠翠陳茵媺合照

所謂崩口人忌崩口碗,Kayi就咪鬼走去
個己丑年(音: 幾醜)牌度影相啦

昨日李姿敏與一眾港生為龍舟健兒打氣

今屆港姐端午節當日均身在印度拍外景,唔知下年會見到邊個出席呢?



2 則留言:

匿名 提到...

What ever happened to 李月芙? She is one of my favourite ex-Miss HK....

dty 提到...

見到李美珊就好想知道其他消聲匿跡d過氣港姐(陳文玉﹐林良慧等)去左邊。