2010-06-23

港姐決賽或會改期

昨日一眾港姐拍畢外景返抵香港。經過連日來飽受緊密拍攝進度及記者既勞役,各佳麗都盡顯疲態,故清一色均戴上黑超出閘。在外景時被爆啜仔相既10號馬鈞怡仲未有得抖,一落機便被眾記者質詢,而她亦大方承認相中一男生是其六年前的男友,但已分手,而啜咀只是因為朋友生日而已。她補充之前冇考慮選港姐,但現在身份唔同,會檢點D。

不過一山還有一山高,在外景中因D cup身材而被看好既8號彭慧中,其吸煙蒲照亦於今日報紙公諸於世。她指所謂攬仔照都係一般外國人禮儀,而自己亦冇拍過更激既相,不過同10號一樣,承認自己現在是公眾人物,會有所檢點。

另外,有消息指今年以港姐名義申請的紅館檔期,已讓路給林峰作演唱會。由於附帶條件需要有港姐節目,但TVB有意取消港姐附加賽,所以極有可能將港姐決賽訂為8月1日星期日舉行,以符合申請條件。如屬實,港姐將會由自2003年起改在星期六舉行的慣例(除2004年),改返星期日做。
5號莊思明見返阿媽寧捨開心

10馬鈞怡見到自己批啜仔相,
真係笑唔出

被稱為「蒲精4后」4,6,8,10被要求一起
合照,真係好無奈

8號有靚仔接機,開心返啦

呢張相大家有冇似曾相識既感覺?

3 則留言:

Marco 提到...

Edelweiss俾人影到食煙都可以贏, Phoebe如果只係想入三甲應該都冇問題囉.

adafan 提到...

其實二人都是以前讀書時所做的,後來二人都沒有再做這些事,所以不要再拿這些事來說了,況且,張舒雅都去了LA,就是怕了那些記者!
不過佢地做的事是因為佢地係外國讀書,思想比較開放。當然我是不贊成女仔做這些事,尤其是吸煙。
其實,有時我覺得D記者好無聊,幹嗎每次講港姐不好的新聞(尤其是食煙、夜蒲等),都要拉張舒雅落水?雖然她是做錯了,不可以幫,但事情已經過去了,無必要再提人家,現在,張舒雅都離開香港,去了外國,所以,請所有記者不要再拖她落水了!

匿名 提到...

wahh phoebe smokes!!"