2010-08-20

港生泳裝總綵排

香港先生明晚8點半舉行,TVB例牌前一日會讓記者拍攝泳裝總綵排,而tvb.com亦好快手,即刻上載d相喎。今年泳褲cutting都係一貫唔算幼邊又唔係好高叉既三角泳褲,而單數港生則穿湖水藍色,雙數穿紅色。可能要貫徹今屆3D主題,顏色有漸變效果。

左起1號陳嘉裕、2號李言功、3號黃田麒、
4號葉建希、5號白健恩

左起6號鄭文康、7號許健森、8號劉志偉、
9號葉家泓、10號翟威廉

10位港生作最後衝刺

傳媒眼中五大熱門,慘4號成個凹哂落去,
令我諗起港姐8號同9號個凹位



3 則留言:

黃姐 提到...

彩姐你好等我黎支持下啦~
講真今年質素真係咁多年最差!!
真係好難揀啊!!
尤其最討厭個隻3號, 簡直係馬來西亞之恥, 學你話齋, 無樣無身材無高度, 入到圍真係一個謎~~ 仲要成日騎騎呢呢... 真係唸起都想嘔!!!

至於我覺得ok的, 係6號鄭文康... 其實佢真係好似比人逼黎參加咁, 9成時間都係黑口黑面... 但唔知點解, 慢慢覺得佢咁樣先有character, 同其他參賽者比起上黎特別唔同~ 唔似8號啊10號啊咁假~~ 同埋我唸我都係superficial架啦... 我覺得佢個樣係最ok... :P 本來覺得8號都好sharp既, 但我都覺得佢太多野講, 所以我今年唯一支持既係6號Michael... (希望佢唔覺意有獎攞啦~)

我今日要返工無得睇直播, 放工既時候已經做完lu~~ 到時我睇返錄影再同你討論啦~~

longy 提到...

yeah i agree with miss wong. #6 looks pretty cute... but i think he looks like a lil brother... no champion feel.

if i can choose a top 3 based on my personal taste it would be 10, 5, 6

匿名 提到...

我睇好6號入到4強, 唔知點解!