2010-08-27

戚黛黛又開騷

03港姐季軍戚黛黛,未參選前已經參加過新秀,選港姐時亦以歌唱作才藝,佢鍾意唱歌既程度可見一斑。雖然當選後未能令佢成為真正歌星,但都叫做有d知名度,所以年前亦可以在一酒吧開個小型唱歌騷,滿足下自己表演慾。今晚佢會響中環backstage開第二次個唱,今次仲夥拍同屆好姊妹,前運輸局局長廖秀冬既新抱林詩慧一齊Jam歌,詩慧仲會負責彈琴,彈奏幾首佢地作既歌添。

睇黎03年既港姐相處真係好融洽喎,好多當選同落選既都加入咗慧妍雅集,仲成日一齊gathering添,唔知D吳丹琪,葉逸怡同紀巧琴會唔會出現呢下?

林詩慧問答環節時一句:「 電子狗冇電?  叉電囉!」,
令人爆笑,非常經典


10 則留言:

adafan 提到...

紀巧琴好似嫁了人!

dty 提到...

我前排喺youtube睇選美風雲五十年,見到王賢誌訪問戚黛黛同胡家惠。我心諗呢兩個姐姐真係死好命﹐咁嘅quali都可以選到back-to-back季軍!

adafan 提到...

dty你講野好唔尊重人!你咁靚的話不如去選!我相信你二十名都沒得入圍!

dty 提到...

adafan: 你講野又好尊重人咩?

TT 提到...

dty, 講得冇錯!

adafan 提到...

我學你的,dty!

TT 提到...

dty, 唔洗勞氣, 唔需要同一D盲目祟拜同冇自我分析能力既人嘈, 呢D人ignore佢就OK了.., 佢不斷喺我呢個BLOG指名道姓咁鬧人, 睇得出佢其身都不正, 有口話人冇口話自己!

Nilly 提到...

每年港姐三甲,總會有一個甚至兩個係非常莫名其妙的。同時亦會有一些莫名其妙唔知咩事地落選。費事講名,自己諗啦

匿名 提到...

agree with TT..
微博同你講!

盧健揚 提到...

網上徵婚
無註冊同城交友網
相親網
徵婚啟事
徵婚廣告
徵婚吧
徵婚交友討論區
香港交友討論區
免費視頻聊天
視頻聊天
免費視訊聊天室
視訊辣妹
104meme影音視訊聊天室
UT視訊
0401影音視訊
免費視訊聊天
X543視訊交友網
1007影音視訊交友網
視訊軟體
ut視訊聊天
558168視訊正妹免費玩
558168視訊
影音視訊
免費視訊秀
視訊會議
視訊鏡頭
免費視訊moligirl
情色視訊
色情視訊
視訊驅動程式
視訊盒
大中華視訊網
avtv99視訊
免費視訊美女
后宮視訊
視訊錄影
MFC視訊
米姆視訊
免費視訊美女網站
momo520視訊美女
影音視訊聊天
韓國視訊
g4vmp4視訊
影音視訊聊聊天室
聊天視訊
戀愛ING視訊50點
戀愛ING視訊
日本視訊
UT視訊聊天