2010-08-27

戚黛黛又開騷

03港姐季軍戚黛黛,未參選前已經參加過新秀,選港姐時亦以歌唱作才藝,佢鍾意唱歌既程度可見一斑。雖然當選後未能令佢成為真正歌星,但都叫做有d知名度,所以年前亦可以在一酒吧開個小型唱歌騷,滿足下自己表演慾。今晚佢會響中環backstage開第二次個唱,今次仲夥拍同屆好姊妹,前運輸局局長廖秀冬既新抱林詩慧一齊Jam歌,詩慧仲會負責彈琴,彈奏幾首佢地作既歌添。

睇黎03年既港姐相處真係好融洽喎,好多當選同落選既都加入咗慧妍雅集,仲成日一齊gathering添,唔知D吳丹琪,葉逸怡同紀巧琴會唔會出現呢下?

林詩慧問答環節時一句:「 電子狗冇電?  叉電囉!」,
令人爆笑,非常經典


9 則留言:

adafan 提到...

紀巧琴好似嫁了人!

dty 提到...

我前排喺youtube睇選美風雲五十年,見到王賢誌訪問戚黛黛同胡家惠。我心諗呢兩個姐姐真係死好命﹐咁嘅quali都可以選到back-to-back季軍!

adafan 提到...

dty你講野好唔尊重人!你咁靚的話不如去選!我相信你二十名都沒得入圍!

dty 提到...

adafan: 你講野又好尊重人咩?

TT 提到...

dty, 講得冇錯!

adafan 提到...

我學你的,dty!

TT 提到...

dty, 唔洗勞氣, 唔需要同一D盲目祟拜同冇自我分析能力既人嘈, 呢D人ignore佢就OK了.., 佢不斷喺我呢個BLOG指名道姓咁鬧人, 睇得出佢其身都不正, 有口話人冇口話自己!

Nilly 提到...

每年港姐三甲,總會有一個甚至兩個係非常莫名其妙的。同時亦會有一些莫名其妙唔知咩事地落選。費事講名,自己諗啦

匿名 提到...

agree with TT..
微博同你講!