2010-08-23

翟威廉Chok樣奪冠

2010年香港先生於週六晚圓滿結束,賽前頂頭大熱既10號翟威廉狂掃台上頒發既四個大獎,包括2010年香港先生、魅力先生、活力先生、及粉絲關注大獎,獲獎率達百份之百,連同較早前奪得之四個豬肉獎(旅遊大使、型男活力獎、魅力才俊獎、現場最具魅力先生獎),勇奪8個獎,打破01年楊思琦在一個選美比賽贏得最多獎項的記錄!

 8料得主10號翟威廉

雖然翟威廉已經有相當幕前演出經驗,但成晚過程仍然非常生硬作狀,不斷擺Chok樣look之餘,亦馬清儀上身不斷點頭,奪獎時亦當擺出不好意思的表情,非常惡頂。不過好彩佢個樣確係標緻,以及其他對手相當不濟,故大熱當選亦都係眾望所歸。

今年一開場自我介紹以Model Look示人,眾港生不嬲口齒伶俐既唔多,當中尤其6號講到甩甩咳咳,貫徹其作風。第二Part即刻黎泳裝,3D技術首次應用,據報道指反應不俗,商場觀眾睇到猶如現場睇咁喎。泳裝後即刻俾分,最高分五強可以揀對手作PK戰,一戰定生死! 





泳裝後首輪分數如下:
10 (263) 
8 (86) 
4 (64) 
9 (55) 
5 (42)
1 & 6 (36)
2 (19)
3 (17)
7 (3)

之後必殺技對決環節,今年各參賽者既必殺技果真無甚驚喜,難為一眾女觀眾仍然要夾硬狂呼,唔該哂。



賽果:
6 迷人犀利歌(142)  vs  10 勁舞總司令 (388) - 基本上10號企響度都應該會贏,6號仍然係keep住cool樣唱歌!

7 武術獅鼓拳 (234)  vs  8 大廚狂想曲 (246) - 最有威脅既決鬥,首先8號以批蘿蔔切生菜當Talent表演,非常趕客,而7號卻表現認真,態度誠懇,雖然泳裝得3票,但今次有234票以12票之差輸個馬鼻,雖敗猶榮啦

1 足球健身操 (210)  vs  4 泰皇旋風腿 (360) - 如果1號剝衫,應該有得揮下,踢乜鬼波呢真係

2 變臉奇俠 (186)  vs  5 浪漫舞飛翔 (383) - 其實5號既表演放響之前幾屆必殺技裡面,應該得票甚少,不過2號既變臉功未畢業,所以5號仍可以高票入圍

3 霹靂功夫舞 (330)  vs  9 雷霆棒棒堂 (260) - 今次9號真係揀錯對手,3號呢D pocket size其實會引發女性激起大量母愛激素,從而對佢投下扶弱一票架!  搞到呢對係5次對戰中惟一反敗為勝既

(大家有冇發現每組合共票數相距甚遠呢?  係電腦出問題定唔同時間有好多女仔去咗廁所呢?)

入咗5強後,一對一說服5位司儀做5樣野,幾好笑喎其實,當中最為爆笑係4號,以5'6"身高面向5'9.5"既呂慧儀,塊面對到正,哈!  
5強分數:
10 (270)
5 (101)
4 (87)
8 (67)
3 (58)

而復活戰勝出既係9號。

最後一輪為"Final Question"環節,題目為變性人應否有權結婚,當中4,9,10均表贊同,惟被盛傳斷背既5號卻大唱反調,說中國人社會不能接受云云,喂而家問你個人意見喎,拉埋我地落水先好!

最後賽果!!!
10 翟威廉 (282) 香港先生
9 葉家泓 (205)
5 白健恩 (73)
4 葉建希 (31)

係時候短評一下各參賽者表現

冠軍

翟威廉05年得亞洲先生亞軍,今次終於坐正入到TVB,
可謂完成心願。但其表現實在強差人意,chok頭
chok到離哂譜,如果唔係硬件四正真係搵鬼選佢。
我下意識TVB會捧下佢,以一洗港生無甚發展
機會既局面。

四強
9號葉家泓以18之齡得"亞軍"算係咁,佢棚牙
好靚喎,全程笑容滿面,牙膏商可以斟斟佢

5號對眼水汪汪咁,其實幾煞食,有d似
嫩版黃凱芹。不過最後問答環節講到咁,
令人有少少此地無銀,心虛feel喎

4號樣貌身型均屬上乘之選,可惜5'6"身高成晚俾
班女司儀笑,加上對答MK(而其人真係常於MK 
California Gym出現),落選有理

其他參賽者
1號陳嘉裕講Body殺哂,但佢個樣就確係.... ,
加上表現一般,必殺技仲要揀踢波,
好難突圍

2號其實成個Package都ok,樣唔錯身型高大,
但廣東話唔靈光始終俾人覺得係"外人",笑容又
唔自然,仲要成班後生女面前表演變臉,
鬼有興趣咩!

Pocket Size 3號黃田麒雖然好多嘉賓死話撐佢,但第一輪分數排
尾二,原來理智仍然勝於"同情心"。不過必殺技環節表
現落力,反敗為勝。始終硬件不濟,入到5強都叫
超額完成啦!

6號鄭文康堅持以愛理不理既態度參選,除咗
佢既"堅持性"令我佩服之外,冇咩想講

7號許健森一如所料包底埋單,身型身高
係幾好,但個樣冇乜觀眾緣,執極都係咁上下。

如果成晚唔洗開聲8號劉志偉應該同10號有得揮,
本來個樣幾charm幾有character,但一出聲大家即
刻醒返!  成日嘟起個咀懶sexy真係要打交叉,08年
黃文迪都係衰呢樣呀!  4強都入唔到都唔怪得人咯

最後要講講今年班女司儀同評判,搵5個司儀咁多實屬多餘,伍姑娘實在令人大失所望,冇乜"戲"之餘司儀技巧唔見能帶起個氣氛。而全場焦點非呂慧儀莫屬,超性感晚裝每邊讓半球,一出場成屋觀眾嘩一聲,不過carry得幾好喎,衰在成晚聲氣似足夜總會媽媽生,仲要出慣黎行果隻,話哂都係背住港姐身份,貴氣少少啦!


如果有香港"媽媽"生選舉,我都要報名
參加呀! (設計對白)



5 則留言:

Fun 提到...

翟生今年先參加真係好lucky,如果唔係都未必贏得咁“順利”!

查實有無人(crew)叫佢收少少d表情呢下?如果我係佢chaperon會提下佢囉!

4號係MK Cali PT呀,咁梗係經常嚮MK出現啦~

6號.. 個樣係ok,但選得咁唔願,選來做咩?

個五條女mcee狂爭野講,十句聽得一句!至於長腳蟹,講野個tone好難頂,旺角大家姐打緊邊爐咁!

and i think the highlight of the contest is when Ana R. said : he is pocket size!

無累旅子 提到...

haha I agree Ana R.'s "He is pocket-sized" is definitely the 金 quote 金獎 of the night ~

Tat 提到...

睇過一個訪問,盧覓雪建議參賽者自選泳褲出場,其實都幾可取,我諗佢地的私家泳褲點都唔會衰過大會提供的泳褲掛?

當晚以為8號會同10號有得鬥,點知個表現真係差幾遠。

至於伍姑娘,俾我貼中佢做主持,但個表現,唉,下次唔該做番嘉賓算啦。

Leo 提到...

翟先生嘅參賽壓力應該大過其他人好多,以佢嘅背景,贏唔光彩,輸就勁灰囉!

我覺得成晚節目幾精簡流暢,十個佳麗都唔係真係太差啫,早幾年有幾個仲差啲㖭喇!

林奕華評港男話啲評判一味選toy boy(即係醒目得嚟乖巧嗰啲,所以黃文廸劉志偉呢停一定out),我覺得幾中喎,準則唔飄忽架!

仲有,he is pocket size 點譯好呢?

1。佢好細粒呀!
2。佢好袖珍呀!
3。佢好的適呀!
4。佢袋得入袋呀!
5。佢好矮啲得呀!

盧健揚 提到...

網上徵婚
無註冊同城交友網
相親網
徵婚啟事
徵婚廣告
徵婚吧
徵婚交友討論區
香港交友討論區
免費視頻聊天
視頻聊天
免費視訊聊天室
視訊辣妹
104meme影音視訊聊天室
UT視訊
0401影音視訊
免費視訊聊天
X543視訊交友網
1007影音視訊交友網
視訊軟體
ut視訊聊天
558168視訊正妹免費玩
558168視訊
影音視訊
免費視訊秀
視訊會議
視訊鏡頭
免費視訊moligirl
情色視訊
色情視訊
視訊驅動程式
視訊盒
大中華視訊網
avtv99視訊
免費視訊美女
后宮視訊
視訊錄影
MFC視訊
米姆視訊
免費視訊美女網站
momo520視訊美女
影音視訊聊天
韓國視訊
g4vmp4視訊
影音視訊聊聊天室
聊天視訊
戀愛ING視訊50點
戀愛ING視訊
日本視訊
UT視訊聊天